  • Data: 2021-10-28 20:56:01
    Temat: Re: Kotłownia gaz ziemny + auto LPG
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, 28 October 2021 at 12:39:13 UTC+2, WS wrote:
> [...]
    wielorodzinnych, ponieważ brak jest wentylacji i nawiewu powietrza dla spalania LPG
    > U nas można,
    > od ręki znalazłem:
    > "Warunki korzystania z butli gazowej określa rozporządzenie Ministra Infrastruktury
    z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać
    budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2015.1422 z dnia 2015.09.18 ), dokładnie § 157 ust.
    5 i 6[2]:

    > Tego typu instalacje, które są zasilane gazem płynnym, wykonywane mogą być jedynie
    w budynkach niskich. Budynek niski może mieć do 12 metrów włącznie nad poziomem
    terenu lub może być to budynek mieszkalny o wysokości do 4 kondygnacji nadziemnych
    włącznie. Określa to § 8 tego samego rozporządzenia.
    > Nie można stosować w tym samym budynku gazu płynnego i gazu z sieci gazowej."
    >
    > Tak samo nasze prawo określa warunki jakie musi spełnić garaż zamknięty/podziemny
    żeby mozna było parkować samochodem z LPG
    > u nas też sobie możesz kupić, nawet "zakaz wjazdu LPG", tylko nikogo to nie
    obowiązuje...
    > BTW te, co wkleiłeś to nie zakazy, tylko informacja, że "jest tu LPG" i należy
    uważać np. z otwartym ogniem, można taki sobie kupić i nakleić na bramie garażu ;) ,
    tylko "mocy" nie ma on żadnej...
    Nie rozpowszechniaj bzdur.

    Zakaz wjazdu gazowników jest przed każdym tunelem w Polsce i obowiązuje bo są to
    znaki specjalne.

    Jest generalny zakaz parkowania gazowników w garażach podziemnych w calej Europie i
    ma od tego wyjątków, przed każdym jest znak zakazu wjazdu gazowników

    Jak wjedziesz gazownikiem to możesz zostac oskarzony o przygotowywanie zamachu
    terorystycznego i taka będzie klasyfikacja prawna, by jest w temacie orzecznictwo,
    wyroki.

    Zatem nie ściemniaj.

    Żadna instalacja gazowa nie jest szczelna w 100.00% i zawsze jest wyciek gazu na
    poziomie mikrogramowym
    a czy większy ?

    Nitlk tego nei bada, nie mierzy poza fabryczną instalacją, bo fabrykę obowiązuje
    homologacja.

    A Zenki instalujące gaz są rzemieslnikami a nie naukowcami i wszystko instaluja jak
    potrafią i każdy wyczuwa gazownika z dala, bo gaz LPG smierdzi

    Wypadków z gazownikami LPG w Europie było ponad 10.000
    a na świecie ponad 100.000
    i zapalające się podczas zderzenia samochody nikogo nie interesują, bo to ryzyko
    kierowcy

    Gaz wycieka powoli, ale trwale i się gromadzi na dole.
    Garaż nie jest wentylowany w dolnej częsci, bo jest szczelnie zamykany, aby sniegu
    nie nawiało.

    I jak się gazu nazbiera za weekend, to się zapali podczas zapłonu silnika, bo
    rozrusznik ma iskrzące szczotki

    A jak się zapali to spali się samochód, kierowca i rozerwie garaż na kawałki i
    wyburzy sąsiedni dom

    Szkody będa wielkie
    Samocchód 100.000zł
    Garaż 100.000zł
    dom do remontu albo rozbiórki milion
    kierowca inwalida do końca życia, a ubezpieczalnie nie wypłaci odszkodowania, ani ZUS
    renty inwalidzkiej, bo kierowca winny wielkiej szkody

    W badaniach operacyjnych obowiązuje zasada
    Worst Case First
    All Risks Contained

    i Boeing naruszył te zasady i poprzedni prezes włąściwie zbankrutował firmę, bo
    kilkaset Boeingów 737 MAX stoi na placach, bo wszystkie sa wadliwe, gdyż mają gondole
    silników wysunięte przed skrzydła i wszystkie zadziewają dzioby podczas startu i lotu
    czyli utraciły homologację, bo nie spełniają norm bezpieczeństwa IATA
    i mogą latać ale po podwórku

    Z gazownikami LPG jest podobnie.
    Ich bezpieczeństwo jest ograniczone i setki Zenków je ulepsza w stodole, bo nie palą
    na gazie inne Zenki kombinują z parownikiem, bo nie zapala

    I gdzie tu jakie bezpieczeństwo, no chyba Zenkowe.

    Jak gazownik stoi na polu to jedynie zanieszczyszcza atmosferę i emituje gaz
    cieplarniany

    a w garażu ryzyko zgodnie z zasadą
    Worst Case First
    jest 100%, że będzie problem

    Może się garaż napelnić gazemn podczas urlopu,. czy choroby, gdy samochód będzie stał
    2 tygodnie na kwarantannie

    Gaz się pali implozyjnie, czyli rozrywa butle
    i dlatego Zenki je wozą samochodami z odkrytą paką, latem i zimą

    To, że Polska to kraj rolniczy i nie ma nic wspólnego z techniką, przemysłem,
    bezpieczenstwem, jak Mimce czy Brytole, to wie caly świat