  • Data: 2012-05-04 10:38:41
    Temat: Re: Kotwy chemiczne RAWL, dziadostwo odradzam.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "enemyunknown" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:c73625c1-bc7e-4d0f-b3be-8d948484eb98@n1g2000vby
    .googlegroups.com...

    >Kupiłeś jakąś trefną partię. Może przeterminowana albo podróba,he ?

    Nie była przeterminowana. Podróba... watpię. Wszystkei wraz z innymi
    akcesoriami jak koszyczki itepe stały w sklepie na stojaku Rawl.

    Po prostu produkty tej firmy nie są pewne i nie można im zawierzać. Kto chce
    je stosowac musi brać pod uwagę ryzyko niepowodzenia i straty czasu i
    pieniędzy. Taka prawda, nie da się niczego innego napisać po tym co mnie
    spotkało.

    Mogłem kupić kotwe hilti tyle że do niej musiałbym pozyczyć specjalny
    pistolet do wyciskania bo jest w dwóch zespolonych kartuszach.

    Marek