  • Data: 2024-09-06 08:57:16
    Temat: Re: Krzew-drzewo
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam szukałem kilka lat temu czegoś podobnego. Nie chodziło bynajmniej o
    > żadnego sąsiada, ale o drzewo na łące mające dać cienia na
    > kilkadziesiąt owiec. Znalazłem hasło "katalpa". Duże drzewo w kształcie
    > parasola, szerokie liście, szybko rosnące (ponoć metr rocznie). Kupiłem
    > półmetrową sadzonkę w specjalistycznym sklepie i posadziłem. Minęło 6
    > lat... dziś to drzewo sięga mi do ramienia.
    >
    > Bambus natomiast rośnie bardzo sprawnie i po 2 latach ma prawie 3 m.
    >
    > Mateusz

    To owce będą jeszcze trochę musiały poczekać za cieniem..? Tak panie,
    lepiej się dobrze zastanowić przed zakupem czegoś czego się nie zna, a
    polega się wyłącznie na wiadomościach reklamowych. Dlatego moje pytanie
    na grupie, może ktoś z szanownych użytkowników ma jakieś doświadczenie w
    tym zakresie.
    No cóż, pomyślę o tym bambusie, popytam w okolicznych szkółkach, a jest
    tu ich całkiem sporo. Może któraś odmiana spełni oczekiwania. Dzięki za
    trop.