    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <52a716ba$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <52a7236c$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <l89jpb$5u7$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@g...com>
    <l8admb$ur5$1@usenet.news.interia.pl>
    <b...@g...com>
    <52a8ef12$0$2147$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    Subject: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Date: Thu, 12 Dec 2013 07:59:17 +0100

    news:56553bcf-71e8-41c8-a3a0-be087a9a99bb@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 00:02:46 UTC+1 użytkownik uzytkownik
    napisał:

    > To twoje popadanie z jednej skrajno�ci w drug� jest po prostu
    > �mieszne.

    > To nie ja popadam w skrajnosci. Mowa byla na poczatku o sytuacji
    > kiedy na
    > (jak mnie pamiec nie myli ale nie chce mi sie czytac watku od
    > pocztaku)
    > 8h (lub 24h?) wylacza prad - napisalem ze przy podlogowce nawet bym
    > tego
    > nie odczul.

    Znowu piszesz wymyślone przez siebie bzdury, bo na początku napisałem,
    że była u mnie awaria. Której czasu nikt nie potrafił określić, dlatego
    przygotowałem się, że może potrwać nawet dzień czy dwa. Jednak okazłao
    się, ze trwała ona tylko ok 8-10 godzin. W tym miejscu zachwaliłem
    instalację CO systemu otwartego, że w razie takiej awarii dalej mogę
    mieć w domu ciepło i ciepłą wodę. Ty natomiast byłeś odmiennego zdania.
    Twierdziłeś, że podłogówka jest jest tak dobra, że wszelkie inne systemy
    się chowają. Dałem ci więc przykłady, ze przeceniasz podłogówkę i
    udowodniłem ci, że podłogówki mają zalety, ale takze i mają wady.

    > To Wy nagle kreslicie sytuacje ze nie na 8h tylko na tydzien i odrazu
    > zerwie
    > nam dach. I jeszcze moze przyjdzie powodz ktora zaleje nam dom i
    > odetnie
    > mozliwosc dostania sie do najblizszego sprzedawcy po agregat..
    > Ale zaraz zaraz - po cholere nam agregat jak w domu mamy akwarium po
    > dach? :D

    Kolejny raz wyolbrzymiasz. Poza tym kwestionowałeś przypadek mojej
    znajomej, która przez prawie tydzień nie miała prądu, przypisując mi
    jeszcze, że zmyślam.