  • Data: 2013-12-14 19:09:51
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:b7acdf8a-074a-490d-91c5-857b312e6019@googlegrou
    ps.com...
    W dniu sobota, 14 grudnia 2013 11:26:56 UTC+1 użytkownik uzytkownik
    napisał:

    > Nie mam pojecia czego dokonali inni z tej grupy - niech sie pochwala
    > to bedzie
    > mozna podyskutowac :) Zbudowal ktos w wieku 27 lat dom za pol banki?
    > Jak tak
    > to gratulki, jak nie to sorry ale bredzisz i nie wiesz o czym piszesz
    > :)

    O ja cie pierdziele, ale ci zazdroszczę, jesteś wielki :)
    Tak poważniej, znmam wielu młodych ludzi, którzy także zbudowali takie
    domy i to jeszcze nawet przed 25 rokiem życia, a i znam jednego
    17-latka, który już ma swój dom warty ok. 2 milonów, oczywiście za
    pieniążki rodziców.
    Tak poważniej ujmując co mnie obchodzi co Ty wybudowałeś i za ile?
    Cieszy mnie, że nie masz kłopotów finansowych i że prowadzisz firmę, w
    której prawdopodobnie zatrudniasz pracowników dając im utrzymanie.
    Chwała Ci za to.
    Tylko jak się to ma do doświadczenia i wiedzy w zakresie budowlanki i
    instalacji, bo to miałem na myśli, a nie to ile zarabiasz?