  • Data: 2013-12-14 23:20:39
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 14 grudnia 2013 18:02:17 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > No widzisz - tak to jest - najpierw sie pytasz co osiagnalem
    A pytałem?
    > a jak costam napisze to piszesz ze sie chwale ;) Nie chwale sie - chwalic sie >to
    moge przed sasiadem a nie anonimowa grupa nieznanych mi ludzi :-)
    W sumie to nic złego ze się pisze o swoich sukcesach. Polacy jednak we krwi
    narzekanie mają i moze trochę racji masz że "się chwalisz"
    Ale pisanie o kims "zabytek" tylko dlatego że smartfona nie ma to mi nie pasuje. Ja
    tez smartfona nie mam, żona i córka maja więc miewam okazje poużywać i dzieki temu
    wiem że tak szybko smartfona mieć nie będe. To nie dla mnie. 6310i oraz Asha 302 ma i
    starcza póki co aczkolwiek ta druga mnie wk****a że ma pełną klawiaturę i numery
    niewygodnie się wybiera