  • Data: 2013-12-15 11:20:03
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Po czym mi wytlumaczyl, ze tutaj wiekszosc ludzi ma kase dla siebie, nie
    > po to by epatowac nia innych.

    To chyba nie tak.
    Albo się pracę lubi, albo nie. Jestem w stanie się założyć, że
    właścicielka pomagała z przyjemnością.

    Widziałem właściciela b.dużej firmy ubranego w białą koszulę i
    pomagającego w bardzo brudnej pracy. Można było pomyśleć że to ktoś
    ważny tylko po tej koszuli.
    Dane mi było uczestniczyć w załadunku dużej maszyny, starszy pan z
    wózkiem i najwyraźniej wnukami się przyglądał, jak coś powiedział czy
    pomagał - reszta słuchała. Też właściciel, sympatyczny i na oko wyglądał
    jak zwyczajny emeryt.

    Są ludzie dla których pieniądze są najważniejsze, ale są i tacy, dla
    których nigdy nie były problemem i ich nie zauważają.
    Jeżeli do tego dodamy chęć pracy lub jej brak, poszanowanie bliźniego
    lub jego ignorowanie, to można będzie sobie wyobrazić co siedzi w głowie
    statystycznego szefa ;)

    Miłego.
    Irek.N.