  • Data: 2013-12-15 10:41:51
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    news:l8iih8$c57$1@usenet.news.interia.pl...

    > Tego nie rozumiem niestety. Nie moje klimaty.

    Ale adas rozumie, i skoro ciagle o tym pisze oraz stara sie ciagle
    przechwalac, to wyglada mi to na wlasnie cos z tych klimatow, cos u niego w
    sciganiu sie z sasiadami musi byc na rzeczy. Takie zachowania zwykle sie z
    domu wynosi.

    Kiedys pamietam w Zurichu bylysmy na lanchu biznesowym. Zaywazylem starsza
    kobiete, ktora ciagle gdzies cos pomagala kelnerom i innym. Ubrana bardzo
    przecietnie. Pomyslalem sobie, kurde kobita na starosc musi zasuwac w
    restauracji.

    Nasz "gospodarz" zauwazyl na kogo patrze z takim skupieniem i mowi: "o, jest
    wlascicielka restauracji"

    Po czym mi wytlumaczyl, ze tutaj wiekszosc ludzi ma kase dla siebie, nie po
    to by epatowac nia innych.

    Od tego momentu pokochalem ten kraj :-)