  • Data: 2013-12-15 11:30:45
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 15 grudnia 2013 10:41:51 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Ale adas rozumie, i skoro ciagle o tym pisze oraz stara sie ciagle
    > przechwalac, to wyglada mi to na wlasnie cos z tych klimatow, cos u niego w
    > sciganiu sie z sasiadami musi byc na rzeczy. Takie zachowania zwykle sie z
    > domu wynosi.

    Ja mysle ze to raczej Ty/Wy (niektorzy) macie raczej jakis problem z
    przyjmowaniem tego co pisze. Piszac ze wybudowalem dom w wieku 27 lat -
    chwale sie? Nie - ja po prostu pisze ze tak bylo - to ze Ty odbierasz to
    jako przechwalki znaczy tylko i wylacznie tyle ze mi zazdroscisz :)

    Jakbym napisal ze rano zrobilem kupe to tez uwazalbys ze sie przechwalam?
    Raczej nie, bo sam tez kloca stawiasz pewnie codziennie.

    Jezeli masz problem z zazdroscia to nic nie poradze bo jak pisalem - taka
    natura Polaka.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.