  • Data: 2013-12-15 14:02:00
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale kogo to obchodzi?

    Na ten przykład mnie. Miło że w tak młodym wieku doszedł do własnego
    domu. Znam mnóstwo osób, które są starsze (znacznie) i nie poradziły
    sobie z samodzielnością. Czyli - radzi sobie, więc pewnie wie co pisze :)

    > Uwierz mi, ze nie mam czego ci zadzroscic adasiu :-)

    Oj tak od razu porównujecie Panie i oceniacie.
    Udało Mu się - fajnie, pogratulować i tyle, a nie od razu odnosić się do
    własnego podwórka i pyskówki urządzać.

    Poza tym nie wypada pisać z małej litery i zdrobniale czyjeś imię.

    Wiesz jak to jest. "żądasz czystości - zachowaj ją sam" :)

    Skończcie wreszcie (wszyscy!) osobiste podjazdy.

    Miłego.
    Irek.N.