  • Data: 2013-12-15 12:33:48
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 15 grudnia 2013 11:44:35 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    >Jak nie miales tam przynajmniej 4' i rozdzialki polowe HD + 1GB ram i >przynajmniej
    dwoch rdzeni to nie ma o czym gadac bo to
    LG L9 i jakaś Sony Xperia w domu są. Ani na tym ani na tym korzystanie z netu nie
    jest dla mnie wygodne.
    Co do tableta to nie pamiętam amrki aale miałem go około miesiąca i na tablica.pl za
    prawie 500stów się sprzedał to chyba zły nie był.
    To samo, zbyteczny gadżet. Myślłąem że chociaż po podłączeniu do TV przez hdmi będzie
    można filmy ogladać. Niestety w większości przypadków o jakiegoś silverlighta czy cos
    w tym stylu się upominało a android tego nie ma.
    Tak więc "dobrze chodził, dobrze poszedł"