    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ksiązka o budowaniu domu
    Date: Wed, 12 Jan 2011 09:50:48 +0100

    Dnia 11-01-2011 o 23:30:20 Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "HANA" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ale wybudują ci nie wiadomo co. A kierownik kierownikowi nierówny - nie
    > wiadomo na czym sie zna. Jak projektowałem domek to konsultowałem temat
    > z jednym konstruktorem, niby fachura i na swoim sie zna, który zjechał
    > mnie z góry na dół, ze dom robie za szczelny i za ciepły. "Termos" -
    > tak mi powiedział. I zachwalał swój dom gdzie piec ma 36kW. Cycki mnie
    > opadły i grzecznie sie pożegnałem.
    :) niestety trafiamy na takich 'fachowców' co dziwne im sie udało
    jakoś skończyć studia!! Ja parę lat temu na badaniach okresowych
    dowiedziałem się od lekarki ze spożycie cukru nie ma wpływu na ciśnienie
    tętnicze :) a że miałem normalne to w moim wieku (50) pani była bardzo
    zdziwiona, na moje diktum że miałem duze ale ograniczyłem spożycie cukru
    to mi spadło, powiedziała że to żadnego wpływu nie ma :)))
    Podziękowałem za dobre rady i juz ja omijam szerokim łukiem.
    Podobnie jest w budownictwie trzeba mieć wyobraźnię i wiedzę aby wiedziec
    jak pewne zaniedbania mogą mieć wpływ później na użytkowanie domu, a i na
    bezpieczeństwo jak ktoś poniżej napisał o zbrojeniu, to już w ogóle
    niepojęte
    jak ten kierownik tego nie zauważył.

    > No i jak trafisz na takiego, to ci powie na budowie ze 8cm styropianu
    > ocieplenia wystarczy albo wyjdą inne jakies kwiatki....
    Też sie niestety z takimi spotakałem.

    > Więc lepiej swojej wiedzy, choćby pobieżnej, tez mieć.
    TAk albo polegać na kimś zaufanym, kożystając z okazji polecam
    swoje usługi w okolicach Bielska-Białej :)
    nie posiadam uprawnień ale duże doświadczenie i wolny czas
    gwarantuję solidne przypilnowanie i doradztwo :)
    Oferty na adres email (wyciąć 1 z adresu).

    --
    Pozdr
    JanuszK