  • Data: 2009-01-20 02:09:36
    Temat: Re: Kto mi p.... WIĘŹBA - NOWE ZDJECIA Z WCZORAJ - ZAPRASZAM
    Od: "Marcin Gornik" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Górnik" <m...@r...pl> napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Mój wykonawca dostał zadanie - proszę budować w 100% wg projektu (
    > http://www.archipelag.pl/projekty-domow/kornelia/?Ki
    nd=1&Name=kornelia&Se
> [...]

    > łazienka). No wiem, że mam mało czasu, mimo,że chcę się wprowadzić na
    > koniec
    > Kwietnia już na gotowo. Wiem, że jest to możliwe. Tylko nie wiem jak to
    > rozegrać technicznie. Ważną informacją jest też, że będzie zainstalowany
    >
    > rekuperator. Ale nie chcę się uzależniać od tego urządzenia, więc dach
    > chcę
    > zbudować mimo wszystko poprawnie od strony wentylacji.
    >
    > Wiem też, że jest trochę późno, ale nie podając przyczyny (medyczna) nie

    > mogłem inaczej tego dopilnować.
    >
    > Pozdrawiam wszystkich w nowym roku życząc dużo zdrowia!

    http://picasaweb.google.pl/rammarcingornik/Dom_dach_
    krokwie#

    MUSZĘ ZROBIĆ TAK:

    1. Wykonawca dachu musi zdjąć podprzybitkę, musze się z nim dogadać, bo
    zapomniał zamontować drewnianych wsporników na lampy i kamery. Ja mogę to
    wykorzystać do wycięcia szczelin ssawnych w widocznych od środka
    styropianach i ich otynkowanej warstwie. Wiem, można też od środka, ale bez
    zdejmowania już na zawsze na podprzybitce zostanie syf odpadowy. To trzeba
    zrobić przed ociepleniem poddasza wełną
    2. Do końca stycznia muszą leżeć wszystkie kable alarmowe, zasilające,
    sygnałowe, instalacja wodna i kanalizacyjna już prawie jest
    3. Potem wylewka miksokretem. Początek lutego i tak z tydzień na
    podeschnięcie. Czyli na początku drugiego tygodnia lutego można zacząć
    stawiać ścianki łazienki
    4. Do połowy lutego powinna stanąć ta ścianka łazienki. Myślę, że grubość
    stelażu(jej grubość) 5 cm z watą w środku będzie ok. To okazjonale
    pomieszczenie spełniające u nas funkcje relax : duża wanna, rowerek gym,
    miejsce na trening rozruchowy (takie 15min na początek dnia)
    5. Teraz jest też czas na rozpięcie siatki zapewniającej szczelinę
    dylatacyjna. Czy ktoś podpowie gdzie kupić cynkowane gwoździe ,,zaczepne" i
    drut też odpowiedni? Może jakiś link?
    6. Czas do końca lutego powinien wystarczyć do odpowiedniego podeschnięcia
    i na start w montażu waty ocieplającej poddasze. Pod podpiętym już stelażu.
    Jak prawidłowo policzyć ilość potrzebnej waty? Na co zwrócić uwagę?
    7. Teraz folia PAROPRZEPUSZCZALNA.
    a)Jaka wybrać?
    b) Taką samą do łazienki i poza?
    c)Jak ja się przyczepia? Przykleja, przybija? Zostaną przecież dziury i
    cala idea małej przenikalności idzie w powietrze!
    8. Potem płyty gk. Też nie wiem jak je poprzykręcać i do czego? Może do
    stelaża na dodatkowy kawałek waty ocieplającej?

    Ogólnie chce z całością zdążyć na pierwszego maja. Nie wiem, czy mi się
    uda. Ale wiem, że muszę koniecznie cofnąć się w sprawie wentylacji dachu