eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKto mi pomoże zrozumieć sposób wykonania poprawnej instalacji wentylacji poddasza użytkowego. › Re: Kto mi pomoże zrozumieć sposób wykonania poprawnej instalacji wentylacji poddasza użytkowego.
    From: "robert" <r...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kto mi pomoże zrozumieć sposób wykonania poprawnej instalacji
    wentylacji poddasza użytkowego.
    Date: Sat, 17 Jan 2009 18:02:17 +0100

    > Wg prawa kierownik jest zawsze ekipy i nie ważne kto mu płaci. Kierownik
    > zawsze będzie bronił ekipy czyli będzie poplecznikiem przeciwko
    > inwestorowi.

    wg prawa to kierownik jest odpowiedzialny za budowę, więc jak on dopuści do
    tego, że ekipa zrobiła totalny babol, narażając na koszty inwestora, to
    bierze za to odpowiedzialność,
    inna sprawa (nieformalna) jest taka, że kierownik faktycznie jest tego, kto
    mu płaci, i czesto (nieformalnie) kierownik pełni trochę role inspektora
    nadzoru, przynajmniej w moim przypadku tak jest

    --
    pozdrawiam
    robert