eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKto mi pomoże zrozumieć sposób wykonania poprawnej instalacji wentylacji poddasza użytkowego. Re: Kto mi pomoże zrozumieć sposób wykonania poprawnej instalacji wentylacji poddasza użytkowego.
  • Data: 2009-01-18 10:46:05
    Temat: Re: Kto mi pomoże zrozumieć sposób wykonania poprawnej instalacji wentylacji poddasza użytkowego.
    Od: "kiki" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    "robert" <r...@s...pl> wrote in message
    news:gkt2ut$p0f$1@inews.gazeta.pl...

    > wg prawa to kierownik jest odpowiedzialny za budowę, więc jak on dopuści
    > do tego, że ekipa zrobiła totalny babol, narażając na koszty inwestora, to
    > bierze za to odpowiedzialność,

    Tak TAK TaK ale przy okazji zrobi wszysko żeby to ukryć przed inwestorem i
    mu w razie czego wmówić, że u wszystkich wieje, pęka, skrzypi i przemarza.
    Znamy to :-)

    > inna sprawa (nieformalna) jest taka, że kierownik faktycznie jest tego,
    > kto mu płaci, i czesto (nieformalnie) kierownik pełni trochę role
    > inspektora nadzoru, przynajmniej w moim przypadku tak jest

    To ci sie tak wydaje. Kierownik bierze kase za wypełnianie dziennika budowy
    i tyle go to obchodzi. Całą resztę udaje że coś robi. Pożyjemy, zobaczymy
    :-)