eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKto mi pomoże zrozumieć sposób wykonania poprawnej instalacji wentylacji poddasza użytkowego. Re: Kto mi pomoże zrozumieć sposób wykonania poprawnej instalacji wentylacji poddasza użytkowego.
  • From: "Marcin Górnik" <m...@r...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kto mi pomoże zrozumieć sposób wykonania poprawnej instalacji
    wentylacji poddasza użytkowego.
    Date: Sat, 17 Jan 2009 23:40:37 +0100

    Ciągle czuję, że muszę się najpierw nauczyć tego dachojęzyka. Może najpierw
    znajdę miejsce na zdjęcia tego co ma, a dopiero potem pozwolę sobie pomóc.
    Ale jeśli chodzi o uwagę,że najpierw ocieplenie a potem suszymy wylewki, to
    mówiono mi,że to nie jest dobre, bo cała wilgoć może zatrzymać się właśnie w
    tej wacie i to dla niej oznacza "śmierć" - będzie do wymiany. Wrócę do
    tematu jutro. Dzisiaj mam 16 godzin pracy za sobą.
    Dziękuję za dotychczasową pomoc.

    Użytkownik "Jd." <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin Górnik" <m...@r...pl> napisał w wiadomości

    nd=1&Name=kornelia&SearchForm=1 )