eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKto mi pomoże zrozumieć sposób wykonania poprawnej instalacji wentylacji poddasza użytkowego. › Re: ZDJECIA 1 z 2 Kto mi pomoże zrozumieć sposób wykonania poprawnej instalacji wentylacji poddasza użytkowego.
  • Data: 2009-01-19 05:42:41
    Temat: Re: ZDJECIA 1 z 2 Kto mi pomoże zrozumieć sposób wykonania poprawnej instalacji wentylacji poddasza użytkowego.
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Gornik" <m...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:33f00af6486b34d689a7d654a8f07786@news.home.net.
    pl...
> [...]
    nd=1&Name=kornelia&Se

    W takim dachu wlot powietrza szczelinami pomiędzy elewacją a spodem
    deskowania (szczelina min. 200 cm2 na 1 mb okapu (czyli min. 2 cm).
    Szczeliny wlotowe i wylotowe powinny być zabezpieczone stosowną siatką przed
    ptakami i owadami. pola kończące się na krokwi narożnej najlepiej w górnej
    części otworzyć podobnie jak i w kalenicy, zabezpieczyć siatką przeciw
    owadom i tak osłonić aby splywjące skropliny nie miały możliwości wpłynięcia
    do środka. Pod gąsiory nie należy stosować żadnej taśmy z dużymi otworami
    osobiście poleciłbym Duo-Roll lub Uni-Roll firmy IVT

    Pozdrawiam.
    Andrzej