    From: JK <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Kuchenka gazowa czy elektryczna
    Date: Thu, 05 Jul 2012 19:20:29 +0200

    W dniu 2012-07-05 13:32, Andrzej Lawa pisze:

    > Ooo, bardzo dobra rzecz mikrofala - chociażby gotowanie ziemniaków jest
    > szybkie i łatwe (żadnego odlewania, solenia itepe).

    Mikrofalówka soli ci ziemniaki? Podaj model.

    > Jak dla mnie gotowanie ziemniaków w wodzie jest kompletnym bezsensem.
    >
    > Ale ja mam mikrofalę :D

    Ja też mam, ale NIGDY nie użyłbym jej do
    przyrządzania ziemniaków. Brzydziłbym się
    wziąć coś takiego do ust.

    > Jasna sprawa - dla CIEBIE jest to rozwiązanie dużo lepsze.
    >
    > Ale ja dlatego się dopytuję o detale, żeby wiedzieć - DLACZEGO.
    >
    > I jak sam widzisz - właściwie wszystkie wady halogenów i zalety
    > indukcyjnej mnie nie dotyczą (mleko tylko surowe i na zimno, ziemniaki
    > gotowane w mikrofali bez wody, jajka sadzone...)

    Ale zdaje się, że to nie ty zastanawiasz się
    nad wyborem rodzaju płyty grzewczej.

    Nigdy nie używałeś płyty indukcyjnej ale
    wybrzydzasz na nią. Używasz archaicznej,
    technologicznie, płyty halogenowej i bronisz
    tego z uporem Rejtana.

    JK