  • Data: 2010-07-10 14:46:24
    Temat: Re: Kupic uzywany czy budowac?
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:fce1089e-7bbe-44fb-a036-

    > A czemu pionowe? ;)

    Wyobrazilem sobie zejscie do gniazdek gdzies spod sufitu do posadzki
    pionowym kablem. :-)

    > No. Dobra, dobrze jeszcze powiercic czasem dziurek pare w cegle ale to
    > nie klopot bo mam te zestawy po 4 puszki i one akurat pasuja miedzy
    > cegly jak sie jedna cegle skuje calkiem na te 3-4 cm.

    > Na 4. Jest ok. Jak widzialem te tony kabli w jakims muratorze to sie
    > za glowe zlapalem. Ale nie wnikam czy to dobre bo sie kolejny flame
    > rozwinie :)

    Nie wiem czy zmiescilem sie w poltora kilometra kabla, ale instalacja taka
    moze calkiem prosta nie jest. Przede wszystkim dom malo przystepny do
    robienia instalacji. W ogole wszystkiego mi duzo idzie.

    Pozdro.. TK