  • Data: 2010-07-12 09:12:17
    Temat: Re: Kupic uzywany czy budowac?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Lip, 16:42, "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote:
    > Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie bardzo do przodu, bo przeciez kupujac za nie trzeba bylo zaplacic.

    A tak, racja. Celna uwaga.

    > Czyli kupiles pietro ktore byc moze nie bedzie Ci potrzebne?

    Dostalem. Ale czesto jest tak ze stary dom ma nieuzywane poddasze.
    Moze sie przydac ale nie musi.
    Warto o tym myslec przy podejmowaniu decyzji o kupnie.

    I to w sumie powoli wyczerpuje temat.
    Podstawa to policzyc i oszacowac to ile sie wyda na remonty i na kupno
    nowego.

    --
    Lukasz Sczygiel