  • Date: Tue, 25 Sep 2012 08:16:37 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kupiłem se "żarówki" diodowe
    <506061aa$0$1308$65785112@news.neostrada.pl> <5...@n...home.net.pl>
    <5060b4b0$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <5060c2cc$1@news.home.net.pl>
    <5060c76c$0$26689$65785112@news.neostrada.pl> <5...@n...home.net.pl>
    <50612764$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 25.09.2012 05:39, Jacek pisze:
    > Drogi Andrzeju.
    > Widzę, że erystyka jest Ci zupełnie obca. To raz.
    > Jesteś agresywny i odporny na perswazję, jak Armia Czerwona i obrażasz
    > ludzi. To dwa.

    Twoje "argumenty" są niemerytoryczne i obrażasz sam siebie. Ja tylko
    stwierdzam fakty. Jest mi niezmiernie przykro, że jesteś na tyle głupi,
    że nie mając dość wiedzy, by "rzutem oka" ocenić, że urządzenie będzie
    wymagać mocno stabilnego zasilania, bo samo sobie wiele nie
    ustabilizuje, olałeś instrukcję i podłączyłeś "mniej-więcej na oko", a
    teraz masz pretensje do producenta. Ale to na prawdę nie moja wina.

    Mi też się zdarzało popełnić głupotę idąc na skróty/ignorując
    instrukcję, ale nie miałem potem pretensji do producenta, jak ty.

    > Potem się dziwisz, że Cię jacyś ochroniarze sponiewierali.
    > Nic dziwnego, bo i święty by stracił cierpliwość i dał w mordę.

    Och tak, typowy argument gnoja z dołów społecznych... Dlaczego się nie
    dziwię?