  • Data: 2013-07-17 16:28:11
    Temat: Re: Kupłem wannę, gatunek I w Castoramie ...
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O dziesiątkach rysek i nadżerek akrylu cięzko mówić, bo zawsze można
    > zarzucić że to moja wina. Wyszly dopiero jak się pobrudziły od pyłu.
    > Wcześniej były niewidoczne.
    >
    > Mała uwaga związana z kurestwem: to jedyny narożnik który byl zalepiony
    > solidnie taśmą. Zastanawiam się czy nie z premedytacją. Wannę obejrzałem
    > przy odbiorze oczywiście, ale nie odlepiłem tego kawałka 2cm^2 tasmy...
    >
    > To 4 wanna którą kupuję i jeszcze takiego g... nie widziłem.
    >
    > Miał ktoś takie przeboje z Casto? Obawiam się że po pół roku bedę miał
> [...]

    Ja nigdy nie miałem problemów nawet z towarem z przed kilku miesięcy,
    jak miałeś fakturę
    to najpierw idz po duplikat, (jeśli paragon to problem) a za kilka dni udaj
    się z reklamacją
    myślę, że się dogadasz, ale opisz jak się sprawa skończyła.

    Ja kupowałem też wanne w castoramie, ale bardzo dokładnie oglądałem i
    sprawdzałem każdą ryskę,
    teraz sprawuje się wyśmienicie, nie ma rysek bo folię z niej sciągnałem po
    wykończeniu
    łazienki.

    pozdrawiam