  • Data: 2015-01-20 00:52:01
    Temat: Re: Kurs franka
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 15 stycznia 2015 14:42:08 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Witam!
    >
    > Frank rośnie o 20% w ciągu jednego dnia a tu taka cisza?
    >
    > http://wyborcza.biz/Waluty/1,111132,17258264,CHF_dro
    zeje__Bank_centralny_przestal_bronic_jego_kursu.html
    #MT

    > Jest też dobra wiadomość - bank centralny obniżył stopy, ale to marne
    > pocieszenie.
    >
    > Nie wiem, jak Wy ale ja zaczynam rozglądać się za robotą płatną we frankach
    > :-)
    >
    > Ps. Chciałem kupić ale w kantorach już pusto - franków brak widocznie co
    > szybsi i sprytniejsi wykupili rano.
    >
    > A w latach 2007-2008 analitycy mówili że do 2,5 nigdy nie dojdzie.
    > Jak nagle skoczył do 3,2 to była wielka afera i lament że jest katastrofa.
    > Kto wtedy spłacił zamiast lamentować ten wygrał życie.

> [...]

    Dzisiaj pan Złotousty Telewizor powiedział że nowy kurs Franka bankom jest bardzo nie
    w kapelusik. I że w przypadku jakiejś niewypłacalności sporej grupy ludzi banki mają
    spory problem. Oczywiście mogą przejąć to pod co dawały kredyty. Domy i mieszkania
    dla naprzykładu. Ale nic im to nie da bo przejmą dobra nie sprzedawalne. I zapewne
    dlatego ten sam Złotousty Pan Telewizor rodzi, informuje i objaśnia że jak komuś kasy
    nie styknie to niech nie bierze chwilówek, nie konsoliduje a idzie do banku się
    dogadać. W ten prosty sposób zniknięte zostało powszechne twierdzenie że własny dom
    czy mieszkanie to dobra lokata kapitału. Bo co to za kapitał jak bank po zaniżonej
    cenie nie chce go przejąć.