  • Data: 2015-01-20 08:21:05
    Temat: Re: Kurs franka
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-01-20 00:52, k...@g...com wrote:

    > Dzisiaj pan Złotousty Telewizor powiedział że nowy kurs Franka bankom jest bardzo
    nie w kapelusik. I że w przypadku jakiejś niewypłacalności sporej grupy ludzi banki
    mają spory problem. Oczywiście mogą przejąć to pod co dawały kredyty. Domy i
    mieszkania dla naprzykładu. Ale nic im to nie da bo przejmą dobra nie sprzedawalne. I
    zapewne dlatego ten sam Złotousty Pan Telewizor rodzi, informuje i objaśnia że jak
    komuś kasy nie styknie to niech nie bierze chwilówek, nie konsoliduje a idzie do
    banku się dogadać. W ten prosty sposób zniknięte zostało powszechne twierdzenie że
    własny dom czy mieszkanie to dobra lokata kapitału. Bo co to za kapitał jak bank po
    zaniżonej cenie nie chce go przejąć.

    Ale rozumiesz mam nadzieję różnicę pomiędzy wystawioną na sprzedaż
    niezamieszkałą nieruchomością w dobrej lokalizacji i nieruchomością
    zasiedloną rodziną z n-tką dzieci i babciami czy innymi dziadkami.

    Gdzie trzeba sądem i komornikiem przeprowadzić eksmisje, wykwaterować do
    lokalu zastępczego albo innej noclegowni.

    A to wszystko zapewne "w świetle reflektorów", co nie robi dobrze na PR.

    Chociaż oczywiście nieruchomości do superpłynnych lokat kapitału nie
    należą. Ale też jeśli ktoś potrzebuje płynnych inwestycji albo spekuluje
    to na ogół ma lepsze pomysły na ulokowanie nadwyżek.

    Piotrek