  • Data: 2010-06-17 10:08:40
    Temat: Re: LAZIENKA - podyskutujmy
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Im jaśniejsze, tym niby mniej zmniejsza (na powiększenie nie licz ;) ).
    > Tradycyjnie - im mniej linii podziału, tym mniej zmniejsza.
    > To chyba rzecz gustu, ważniejsza jest fuga. Ja jestem zwolennikiem małych.
    > U ciebie chyba duże kafle z wąską fugą byłoby najlepiej.

    Zastanawiam sie tylko jak dalece duze w malym pomieszczeniu (150*200cm) moga
    byc?
    Czy nie bedzie przesada np. 32*32 lub 33*33?
    Albo czy moga byc kafle prostokatne 25*80 polozone w poziomie? nie bedzie to
    groteska?

    > IMO skończyć na pewnej wysokości (np. parę - paręnaście cm poniżej
    > górnej linii drzwi).

    Myslalem do sufitu. Widzialem jedna linia ponad drzwi. widywalem rownoz
    drzwiami. ale ponizej? Napewno tak moze byc?

    > Weź też pod uwagę, że w tak małej łazience ta glazura i terakota będzie
    > jedynie dodatkiem do reszty...

    wiem, i stad tyle moich watpliwosci.