  • Data: 2010-06-17 09:15:53
    Temat: Re: LAZIENKA - podyskutujmy
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wanna
    > Raczej bez zwężeń, umywalkę pewnie i tak dasz radę powiesić.

    Walczę w tej łazience o kadzy centymetr, więc nie tylko umywalka mniejsza, ale
    planowałem zwezenie wanny "w nogach" by umywalke jeszcze o te 15cm przesunac.
    Ma topozwolic na swobodniejsze przejscie wdluz sciany dalej.

    > Bateria jednouchwytowa dobrego producenta (np. Grohe, Hangrohe, Kludi,
    > Hansa). Są gotowe zestawy łazienkowe (bateria umywalkowa, wannowa,
    > szłuchawka, wąż do prysznica, drążek) po korzystnych cenach. Ja bym unikał
    > tanich baterii i baterii w marketach budowlanych.

    Dzięki za podpowiedz i sugestie, poogladam te urzadzenia.

    > Sam pomysł na układ sprzętów to bardzo mało, skoro pytasz się o tak wiele
    > rzeczy. Dobry projekt musi stanowić całość stylistyczną i funkcjonalną, a
    > nie zlepek dobrych pomysłów.

    Cały czas nad tym myslę, a tutaj grupa i Ty bardzo mi pomagacie.
    Dziękuję!