  • Data: 2010-02-01 12:54:42
    Temat: Re: Legalett
    Od: Kudlaty <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Lut, 12:29, "Marek" <b...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:a7040a48-eba0-4577-86e7-00b55027ee8e@
    a5g2000yqi.googlegroups.com...

> [...]
    > Jesli pradem to zrob wymiennik na kominek lub bardziej na normalny
    > kociol weglowy/gazowy
    >
    > Będę grzał prądem. Na gaz nie mam szans w tym miejscu, kotła węglowego ani
    > żadnego na paliwo stałe nie przewidziałem ze względu na wybitnie
    > niesystematyczne życie zawodowe, które prowadzę (żonę zaś nie chce narażać
    > na przyjemności związane z wąglem itp.). W kominku zaś chętnie napalimy,m
    > jak będzie chwila wieczorem. Dlatego to pytanie, czy warto wstawiać do
    > kominka ten - podobno - hałasujący, o dyskusyjnej wydajności wymiennik. Jak
    > uważasz? Znasz jakieś opinie na ten temat?

    mozesz uzyc innego myku jak nie ma cie w domu. Ten myk uslyszalem od
    kolesia ktory tez na gaz nie ma szans i tez wyjezdza. A wiec do
    rzeczy.
    Piec jest na gaz ale przezbrojony na propan butan. Najlepsze jest to
    ze koles nie ma butli poza domem. Posiadanie butli w ogrodzie podraza
    inwestycje oraz zmusza do roznych projektow, odbiorow, wynajmu duzego
    zbiornika etc. Koles kupil sobie 4 butle na propan butan zbiorniki te
    najwieksze /niestety nie wiem jakie sa/. Podlacza te zbiorniki do
    pieca gazowego i tyle. Jesli ma ochote palic w kominku/piecu to pali i
    automatyka wylacza mu piec gazowy. Co ciekawe koles mowi ze jego domek
    zuzywa 1 butle na tydzien w mrozne dni. Pozatym mozna zrobic sobie
    maly alarm jesli cisnienie z LPG spada ponizej jakies wartosci.
    Tak sobie mysle ze mozna sobie podlaczyc butle od samochodu. Pojemnosc
    jakies 65 litrow. I tankowac przez zawory z malych butelek. Jesli
    zrobi sie wszystko z glowa to nie ma ryzyka nieszczelnosci i
    odmrozenia sobie paluchow.