eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMacie sprawdzony sklep wysyłkowy z kotłami c.o.?Re: Macie sprawdzony sklep wysyłkowy z kotłami c.o.?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
    .pl!news.onet.pl!newsgate1.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "e-kran" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Macie sprawdzony sklep wysyłkowy z kotłami c.o.?
    Date: Sat, 31 Jan 2009 22:00:53 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 41
    Sender: k...@n...test.onet.pl
    Message-ID: <0...@n...onet.pl>
    References: <gm1vjf$ks4$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate1.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate1.test.onet.pl 1233435654 28915 213.180.130.17 (31 Jan 2009 21:00:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...test.onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 31 Jan 2009 21:00:54 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 213.158.196.100, 192.168.243.155
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322;
    .NET CLR 2.0.50727; InfoPath.1; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR
    3.0.04506.648; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:347491
    [ ukryj nagłówki ]

    > > Gorszej obsługi serwisowej oraz problemów w przypadku roszczeń z tytułu
    > > "nizgodności towaru z umową".
    > > Jezeli znasz się na urządzeniach i hydraulika nie jest Ci obca to sam
    sobie
    > > będziesz serwisantem. To będzie najszybszy i najdokłądniejszy serwis :)
    > > Jednak w przypadku, kiedy liczysz na dobrą obsługę serwisu to lepiej jest
    > > kupować kocioł oraz całą armaturę w jednej firmie i najlepiej jak ta firma
    > > jednoczesnie jest wykonawcą (instalatorem) całości oraz mieści się jak
    > > najbliżej. Wtedy w razie jakichkolwiek kłopotów będziesz się zwracał ze
    > > swoimi problemami do tej firmy, a pomoc i serwis będziesz miał szybko.
    >
    > E, chyba troche sciemniasz. Obsluge gwarancyjna swiadcza autoryzowane
    > serwisy producenta i nie ma znaczenia gdzie kociol byl kupiony.

    Chyba jednak nie do końca.

    Kupiłem Buderusa na zasadzie aby taniej, czyli swoimi kanałami od instalatora
    wod-kan, w hurtowni etc. Instalator zrobił całą kotłownię, na odpalenie pieca
    już się jednak nie pisał, więc wziąłem autoryzowany serwis. Opłata za
    odpalenie pieca w granicach normy, jednak schody zaczęły się z podbiciem karty
    gwarancyjnej. Bo - jeśli wierzyć serwisantowi - Buderus ma tak, że sprzedaje
    kotły tylko za pośrednictwem autoryzowanej sieci partnerów, mających salon
    sprzedaży i SERWIS. Opłata za ewentualny serwis produktu jest (jak twierdził)
    w marży partnera, który od Buderusa nie dostaje już potem grosza (za części
    pewnie tak). Ja kupiłem poza tym kanałem więc serwisować powinien mój
    instalator wod-kan, ale on nie ma kwalifikacji więc niejako strzeliłem sobie
    gola.
    Skończyło się dobrze, serwisant jednak podbił kartę, po roku zaprosiłem go na
    coroczny przegląd. Podejrzewam jednak, że wali mi nieco wyższe opłaty za te
    usługi, więc kiedyś zwrócę to co zaoszczędziłem na początku.
    Zastrzegam się, że nie wiem jak mają inni producenci, ale gdybym mój piec
    kupował jeszce raz to nawet bym się nie zastanawiał tylko kupił u oficjalnego
    partnera. Oczywiście może być przez internet, ale instalować, uruchamiać i
    serwisować ma ten co sprzedał.

    Pozdrawiam
    e-kran


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1