eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMacie sprawdzony sklep wysyłkowy z kotłami c.o.?Re: Macie sprawdzony sklep wysyłkowy z kotłami c.o.?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate1.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "e-kran" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Macie sprawdzony sklep wysyłkowy z kotłami c.o.?
    Date: Sun, 01 Feb 2009 11:58:10 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 24
    Sender: k...@n...test.onet.pl
    Message-ID: <0...@n...onet.pl>
    References: <gm3s1u$o8e$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate1.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate1.test.onet.pl 1233485891 6587 213.180.130.17 (1 Feb 2009 10:58:11
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...test.onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Feb 2009 10:58:11 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 213.158.196.117, 192.168.243.176
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322;
    .NET CLR 2.0.50727; InfoPath.1; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR
    3.0.04506.648; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:347530
    [ ukryj nagłówki ]

    [ciach]
    A najgorsze jest to, że tego wszystkiego zxwykły klient jest po prostu
    nieświadom. Przez analogię ze sprzętem AGD czy RTV szuka najtańszego źródła
    zakupu, zakładając (jakże błędnie) że w przypadku jakichkolwiek problemów
    zajmie się nimi "serwis", bo przecież na kocioł jest "gwarancja UE".

    Rynek psują też sami regionalni przedstawiciele producentów. Bo najpierw
    tworzą sieć autoryzowanych partnerów, a potem sprzedają urządzenia poza tą
    siecią do zwykłych hurtowni. Gdzie można je nabyć okazyjnie (nawet w detalu),
    lecz mając później problem z ewentualną obsługą serwisową. Końcowego klienta
    robi się po prostu w konia, tylko aby sprzedać i zarobić. Klient się cieszy,
    że kupił tanio, do czasu gdy nie zdarzy mu się naprawdę poważny (= kosztowny)
    problem.

    U mnie odpukać na razie OK, kocioł pracuje bezawaryjnie ponad rok (niezła
    sztuka z tego Buderusa :-)), ale wolę się nie domyślać co by było gdyby się
    naprawdę zapsuł.

    Pozdrawiam
    e-kran


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1