eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMacie sprawdzony sklep wysyłkowy z kotłami c.o.?Re: Macie sprawdzony sklep wysyłkowy z kotłami c.o.?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!
    news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Macie sprawdzony sklep wysyłkowy z kotłami c.o.?
    Date: Sun, 01 Feb 2009 17:49:54 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <gm4kbk$ctb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <gm3s1u$o8e$1@inews.gazeta.pl> <0...@n...onet.pl>
    <gm47kh$lc2$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gm49bg$64v$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: duq121.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1233507508 13227 83.22.24.121 (1 Feb 2009 16:58:28
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Feb 2009 16:58:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.18 (Windows/20081105)
    In-Reply-To: <gm49bg$64v$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:347557
    [ ukryj nagłówki ]

    Jacek "Plumpi" pisze:
    >> To co napisaliscie jest prawda o ile korzystacie z gwarancji. Gwarancja
    >> jest dowolnym zobowiazaniem gwaranta i tu moze sobie wymagac roznych
    >> cudow. Ale o ile nie kupujecie na firme to przysluguje z mocy prawa
    >> naprawa na zasadzie niezgodnosci towaru z umowa. A zobowiazany do tego
    >> jest sprzedawca sprzetu, czyli w tym wypadku kotla. I nie moze on
    >> zaslaniac sie firmowym serwisem itd, gdyz jest to jego obowiazek wymagany
    >> prawem. Oczywiscie np. na allegro moze byc w praktyce klopot z
    >> wyegzekwowaniem tego obowiazku, chociaz jesli kupuje sie w normalnej
    >> firmie to nie powinno byc problemow.
    >
    > Pod warunkiem, że zaznaczysz, iż jest to reklamacja z tytułu "niezgodności
    > towaru z umową". Zgodnie z ustawą na odpowiedź sprzedawca ma 21 dni.
    > Jeżeli zwrócisz się "panie, bo kocioł nie działa i chciałbym, żeby ktoś na
    > gwarancji przyjechał" to usłyszysz "proszę zadzwonić do serwisanta lub
    > serwisu fabrycznego". Jest to odpowiedź jak najbardziej prawidłowa ze strony
    > sprzedawcy.

    No oczywiscie. W Polsce niestety trzeba znac swoje prawa bo inaczej cie
    spuszcza na drzewo.

    > Teraz poczytaj sobie ustawę konsumencką i zobacz w jaki sposób sprzedawca
    > może Cię zbyć.

    A przy realizowaniu w oparciu o gwarancje nie moze cie zbyc? W obu
    przypadkach masz UOKiK, ktory ci moze nieodplatnie pomoc. Po telefonie
    lokalnego rzecznika do firmy zwykle mieknie im rura dosyc szybko.

    > Do reklamacji z tytułu "niezgodności towaru z umową" masz prawo wtedy, kiedy
    > ta reklamacja wyczerpuje znamiona takiej reklamacji.

    No a do reklamacji z tytulu gwarancji masz prawo, kiedy ta reklamacja
    wyczerpuje znamiona takiej gwarancji. I o co ci wlasciwie chodzi?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1