  • Data: 2012-09-17 15:25:17
    Temat: Re: Malowanie i równanie ścian - kilka pytań
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Ergie, 17 wrz 2012 w news:k371lv$5s3$1@node1.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > Użytkownik "adam" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jeśli widać warstwy to jest farba klejowa :-)
    >
    > Emulsja jest tak cienka, że nie tworzy warstw.
    >
    > Teoretycznie są grunty wysokopenetrujące które mogłyby poradzić
    > sobie z farbą klejową, ale w praktyce ta farba klejowa pewnie jest
    > przykryta emulsją więc grunt nie wniknie tak jak powinien :-) Jakby
    > nie kombinowac trzeba drapać :-)

    Podobno jeden pokój był kiedyś wydrapany do cna, a potem już były tylko
    elulsje. W drugim mam za to fragment ściany przy oknie który się sypie i
    widać tynk (popękany), a płatki farby lekko odchodzą i są nietety
    trzykolorowe...:(
    Nie wiem, co teraz - oprócz tego jednego miejsca wszystko wygląda
    solidnie, więc boję się że jak zacznę naprawdę drapać to mi wszystko
    (razem z tynkiem) poodpada i dopiero będzie roboty...
    Facet w sklepie polecił mi Głądź Tynkową Stabill jako coś, co się nada do
    położenia prosto na starą emulsję po zagruntowaniu - dobrze gada?