  • Data: 2011-09-13 20:45:08
    Temat: Re: Mały błąd - za DUŻY zadatek.
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:j4hppb$6gc$1@news.onet.pl...
    > Mądry sędzia oszacował by czy osoba pozwana miała dobrą wolę spłaty, czy
    > opóźnienie wynikło z jej winy itd...
    >
    > a tak wydał wyrok zgodny z prawem ale kompletnie niesprawiedliwy.

    babka chciala zaoszczedzic 30 tysiecy na splacie kredytu, byla informowana
    przez notariusza o ryzyku brania takiego zadatku, nie wyrobila sie z terminami,
    za to wybrala sie na wakacje, odrzucila mozliwosc polubownego zalatwienia
    sprawy...

    a teraz postaw sie na miejscu kupujacego - wplaca 500 tysiecy zadatku na
    zadanie sprzedajacej ktora ma z tej kasy splacic kredyt i przyniesc papier,
    zamiast tego babka jedzie na wakacje a po powrocie, w ustalonym terminie
    zaswiadczenia nie ma...

    "Chcę, aby pani w ciągu tygodnia oddała zadatek i jeszcze 70 tys.
    kosztów, które poniosłem. "

    gosciu chce kase ktora jej wplacil oraz zwrot kosztow ktore poniosl, babka
    mowi ze nie...

    jak sie bierze duza kase i umawia na *konkretny* termin to trzeba go dotrzymac,
    a jak sie nie chce ewentualnego poslizgu zalatwic polubownie to sie placi
    za swoje 'bo nie' mase kasy