eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMarketowe vs "firmowe"Re: Marketowe vs "firmowe"
  • Data: 2016-03-07 11:51:31
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 7 marca 2016 11:38:31 UTC+1 użytkownik twistedme > No i to ma
    sens. Jaki jest sens sprzedaży pod swoją marką z rozmysłem
    > gorszych jakościowo produktów? Przecież np. taki mniej zamożny klient
    > kupi takie coś, co mu się rozpadnie po roku, to mając potem większe
    > pieniądze, chcąc kupić coś lepszego nigdy nie spojrzy w stronę tej marki
    > - moim zdaniem strzał w kolano.
    Generalnie takie czasy że cena nie jest wyznacznikiem jakości raczej.
    Producent zresztą też.
    Dlatego ja kupując cokolwiek to raczej na sklep patrzę- jego obsługę odnośnie zrotów/
    gwarancji itp.
    I tu markety wypadają najlepiej co by nie mówić
    Taki Deichmann np. dwa lata gwarancji- kilkakrotnie reklamowałem tam buty zawsze albo
    oddawali kasę, czasami pokrywali koszt naprawy. Z zakupem u lokalnego sprzedawcy już
    tak pięknie nie bywa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1