  • Data: 2016-03-07 12:42:01
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 7 marca 2016 12:26:21 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > A guzik prawda :)
    Nie wiem jak to jest z elektronarzędziami ale ten konkretny przykald z mrożonkami
    znam z pierwszej reki. Duzy producent, produkuje na caly swiat, produkty ze swoim
    logiuem sprzedaje ponad dwukrotnie drożej jak produkty "wyprodukowano przez...(tu
    tylko skrot nazy firmy nawet nie cala nazwa" dla Lidla np.
    A sa to dokładnie te same produkty

    > oznacza produkt "marketowy". Grzejniki purmo do marketow ida np. z cienszymi
    > blachami.
    Nie wiem, może masz racje. Trzeba by np. taki grzejnik zważyć w lokalnym sklepie i w
    markecie

    > Czemu np. w Euro nie ma najwyzszego modelu MFQ 4730?
    > Sa tylko nizsze modele MFQ 40**:
    W Empiku czy Komputroniku maja.