  • Data: 2016-03-07 13:53:18
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 7 marca 2016 13:19:42 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Ja bym raczej sugerowal, ze kupujesz najtanszy produkt, a oczekujesz
    > pancernej wytrzymalosci :)
    Ja generalnie oczekuje ze sprzęt będzie działał chociaż te dwa lata. Oczekiwania
    oczekiwaniami a życie swoje i dlatego rozpocząłem ten watek
    Kurczę przewody do elektronarzędzi maja już czasami niewiele ponad 30cm długości, w
    mikserze w zestawie haków nie dają a telefony bez ładowarek sprzedają. idiotyzm jakiś
    i tyle.

    > Mozesz kupic blender boscha za 55 pln:
    >
    > http://allegro.pl/blender-reczny-bosch-msm6b100-i575
    5127343.html

    > A mozesz kupic blender boscha za 420 pln:
    >
    > http://allegro.pl/blender-kielichowy-bosch-mmb43g2b-
    i6017194478.html
    Patrzyłeś co porównujesz?
    Faktycznie porównałeś dwa produkty o podobnej funkcjonalności;) Tak to szkoda czasu
    na dyskusje.
    > Ten pierwszy pewnie wszystko w środku plastikowe >i przy mieleniu orzechow moze sie
    rozwalic po >pierwszym uzyciu, a drugi moze podzialac tak pare >lat.
    Tylko że Braun orzechy mielił ładnych parę lat a nówka niby większej mocy Bosch nie
    daje rady
    I mówię o podobnych sprzętach a nie tak jak ty porównanie z czapy dałeś