  • Data: 2016-03-07 12:36:15
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-07 o 11:51, Kris pisze:
    > W dniu poniedziałek, 7 marca 2016 11:38:31 UTC+1 użytkownik twistedme > No i to ma
    sens. Jaki jest sens sprzedaży pod swoją marką z rozmysłem
    > Generalnie takie czasy że cena nie jest wyznacznikiem jakości raczej.
    > Producent zresztą też.

    Z roznych branz widze, ze czesto marketowe rzeczy w ogole nie wystepuja
    w oficjalnych kanalachy dystrybucji producenta. To sa rzeczy robione na
    konkretny rynek sprzedazy do konkretnych zastosowan.

    > Dlatego ja kupując cokolwiek to raczej na sklep patrzę- jego obsługę odnośnie
    zrotów/ gwarancji itp.
    > I tu markety wypadają najlepiej co by nie mówić
    > Taki Deichmann np. dwa lata gwarancji- kilkakrotnie reklamowałem tam buty zawsze
    albo oddawali kasę, czasami pokrywali koszt naprawy. Z zakupem u lokalnego sprzedawcy
    już tak pięknie nie bywa.

    To prawda, ale sprawdza sie tylko w mniej lub bardziej amatorskich
    zastosowaniach. Jak potrzebujesz czegos bardziej wyszukanego to cos z
    Daichmana sie nie nadaje. Chocby nawet wymieniali co dzien to i tak nic
    po tym. A ze przebitka na tym jest duza to wymieniaja zeby nie psuc
    marki. Ktos bardziej wymagajacy drugi raz nie kupi. Amatorow przystankow
    tramwajowych jest wiecej niz zdobywcow szczytow gorskich i dla nich to
    wystarczajace rozwiazanie.

    Pozdro.. TK