  • Data: 2016-03-08 11:50:10
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 8 marca 2016 11:27:54 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
    > Ciekawe dlaczego jeszcze reszta producentów nie wpadła na to żeby
    > pieniądze z marketingu przeznaczyć na jakość?

    Bo bez reklamy sprzedaż by im siadła(to raz)
    Pewnie nie problemem jest dzisiaj robić sprzęt który będzie bezawaryjni działać 10lat
    ale to strzał w kolano dla producentów(to dwa)
    Co do Parksaida o którym Adam pisze- chyba częściej widziałem reklamę
    Parksaida(oczywiście Lidlową bo to chyba ich własna marka) jak powiedzmy Boscha
    Zresztą wcale by mnie nie zdziwiło gdyby się okazało że tego Parksaida Bosch czy inny
    wiodący producent robi pod nieswoją marką.