eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMarketowe vs "firmowe" › Re: Marketowe vs "firmowe"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
    mber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Date: Tue, 8 Mar 2016 10:53:52 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 42
    Message-ID: <nbmb00$f6b$1@dont-email.me>
    References: <6...@g...com>
    <9...@g...com>
    <0...@g...com>
    <nbji86$2r2$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <d...@g...com>
    <56dea928$0$640$65785112@news.neostrada.pl> <nbm9c5$9if$1@dont-email.me>
    <56deaf63$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 8 Mar 2016 10:53:52 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="4ff5dea478e7f088c8d76b0f2c54a4e2";
    logging-data="15563";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18KlAGxBnMhpWF8tNeGL5oZ"
    User-Agent: XPN/1.2.6 (Street Spirit ; Linux)
    Cancel-Lock: sha1:yRDMMneV1QsbQ8Mg6Bn7Czp65/s=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:511924
    [ ukryj nagłówki ]

    nadir wrote:

    > W dniu 2016-03-08 o 11:26, masti pisze:
    >> nadir wrote:
    >>
    >>> W dniu 2016-03-07 o 12:26, Adam Sz. pisze:
    >>>
    >>>> A dlaczego tanszy sprzet np. parkside jest lepszy od 2 x drozszych (ale
    >>>> tych najtanszych z linii markowego producenta)? Widziales gdzies kiedys
    >>>> reklame Parkside (poza oczywiscie tymi lidlowymi)? Oni nie musza wydawac
    >>>> miliardow na marketing, zamiast tego inwestuja w lepszej jakosci czesci.
    >>>
    >>> Ciekawe dlaczego jeszcze reszta producentów nie wpadła na to żeby
    >>> pieniądze z marketingu przeznaczyć na jakość?
    >>
    >> bo są różne strategie marketingowe. A na końcu liczy się zysk.
    >
    > Żeby była strategia marketingowa, to trzeba na nią przeznaczyć środki,

    ale niekoniecznie na reklame publiczną

    > ja pytam o sytuację gdy w ogóle nie ma kasy na marketing.

    to znaczy, że nie masz kasy na prowadzenie działalności

    > Robimy coś w miarę taniego i dobrego pod nikomu nie znaną marką, coś jak
    > Parkside kilka lat temu, po jakiś czasie marka i jakość sama się bronią.

    i myslisz, że duże sieci przyjdą do Ciebie coś kupić same z siebie?

    > Marketingowcy i księgowość w firmach doprowadziły do tego, że znane od
    > wielu lat firmy wywalają kasę na reklamę i promocję, no i dziś
    > Black&Decker, Kress, Bosch*, to generalnie szajs.
    > Jak wiele lat temu produkowali bardzo dobrej jakości narzędzia, to
    > zysków nie mieli? No beż żartów.
    >
    > *Można tu podstawić praktycznie każdą markę/firmę w dowolnej dziedzinie.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1