    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 9 Mar 2016 04:01:15 -0800 (PST)
    <56dea928$0$640$65785112@news.neostrada.pl> <nbm9c5$9if$1@dont-email.me>
    <56deaf63$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>
    <nbmb00$f6b$1@dont-email.me> <56deb4f7$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    <nbmcgp$kmp$1@dont-email.me> <56df01d0$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <nbov89$mn5$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Marketowe vs "firmowe"
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 9 marca 2016 11:54:59 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > nadir wrote:
    > bo klient chce mieć tanio. A ma w dupie czy dobrze.
    Wiesz co? Cos w tym jest. Wisi mi że pierwszy blender się popsuł po tygodniu bo
    sklepie wymienili mi od ręki na drugi, a jak drugi mi nie pasował to wymienili od
    ręki na trzeci. A ponieważ do sklepu mam 7 min rowerem a 10min samochodem to mogę tak
    wymieniać co cytedzień. Problem ma sklep(że szajs sprzedają) czy tam producent(że
    szajs produkuje.
    I w sumie cieszę się że sprzęty się psują na gwarancji bo najczęściej wymieniane są
    na nowe. Lodówkę(chyba whirpool) wymienili mi po roku, laptopa(Lenovo) po 22chyba
    miesiącach użytkowania, rower w Decatlonie wymieniali mi już dwa razy. Pominę
    pomniejsze sprzęty typu blendery.
    Odkurzacz Zelmera przy zakupie miał 4 letnią gwarancje, po 3,5 roku coś się popsuło w
    ciągu tygodnia tym razem nie wymienili ale naprawili.
    Zmywarka miała za 1zł przedłużona gwarancji(w formie ubezpieczenia) e do 5 lat i
    miesiąc czy dwa przed końcem tej gwarancji zaczął palić się programator. Tu było dużo
    szczęści że nikomu nic się nie stało ale pokryli koszt naprawy a to tak 2/3ceny nowej
    zmywarki. Praktycznie cała elektronikę wymienili na nową
    Najgorzej będzie jak producenci dojdą do wprawy i zaczną tak robić że chwilę po
    upływie gwarancji zacznie się psuć.
    No i też inna bajka jeśli ktoś sprzęt w pracy wykorzystuje. Bo to że mój laptop był
    dwa tygodnie w serwisie zanim wymienili go na nowy to dla mnie nie problem- dla kogoś
    kto jednak używałby tego laptopa do pracy zarobkowej taka sytuacja może być dużym
    problemem.
    Aczkolwiek kumpel co ma dość dużą firmę budowlana przestał już jakiś czas temu
    kupować markowe narzędzia bo i tak się psuły i w serwisie po 14dni leżały, zaczął
    kupować marketowe z średniej półki. Jakby co to market mu wymienia czy ew on kupuje
    następne
    Kupowanie firmowych jak mówi było dobre w czasach gdy on sam z kolega robili bo i
    mając spółkę to dbali o narzędzia. Odkąd firma się rozrosła, zaczął zatrudniać
    pracowników a ci dbanie o sprzęt mają w głębokim poważaniu