  • Data: 2011-06-06 07:44:27
    Temat: Re: Moc kolektora dzis w godzinach 15-16
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    news:ishvju$4oi$1@inews.gazeta.pl...
    > Biorąc pod uwagę przypadkowe eksperymenty z wężami gumowymi - czemu
    > solara nie zrobić z tego?

    Bo ma małą powierzchnię. Ale ja węża chcę użyć do ogrzewania basenu -mam blaszany
    dach na którym mogę go rozłożyć. Moge miec ze 30m2 goracej blachy i na to rozwinięte
    ze 100m węża. Tylko jeszcze nie wiem jak rozwiazać problem ciśnienia - dach jest
    wyzej od basenu około 6m. Układ otwarty bedzie wymagał sporej pompy, a układ
    zamknięty wymiennika.

    b.