  • Data: 2013-02-14 21:13:50
    Temat: Re: Modernizacja starego układu co.
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 lutego 2013 20:54:21 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
    > To są tylko przeliczenia teoretyczne, nie uwzględniającego ciepła
    > wydzielanego z pompy CO, które zostaje oddane do otoczenia. Poza tym

    chcesz to sobie oblicz ile zmieni w bilansie jakies 40W pompki do 4kW produkowanej
    mocy

    > dlaczego w przypadku grzania 12 godzinnego Twój kocioł pobierał moc 84W,
    > a podczas 24 godzinnego już 98W? Przecież przy większej mocy palnika,

    a rzeczywiście, machnąłem sie przy przepisywaniu
    8,101*2,4+0,098*12*0,6=20,148
    8,027*2,4+0,084*24*0,6=20,474
    sumy były dobre

    > Reasumując: różnice w kosztach będą niewielkie

    A jakos merytorycznie sie odniesiesz? Bo różnice w kosztach dziennych przeważnie są
    niewielkie - tylko tu musiałbym użyc słowa całka...

    b.