  • Data: 2019-08-13 09:52:50
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 13 Aug 2019 00:19:19 -0700 (PDT), Budyń

    > ja zasadniczo lubie sobie pogadac ale ostatnio poszedłeś w jakąś groteske
    > i kpinę broniąc lgbt które uważasz za zło.

    Już ci raz wyraźnie napisałem, że nie broniłem ŻADNEJ ideologii w
    szczególności tej w której ty tkwisz, a która wymordowała setki jak nie
    tysiace ludzi zaś jej przedstawiciele od lat molestują dzieci.

    > Jak mamy gadac to poważniej,
    > skąd mam wiedziec kiedy przejdziesz w szydere.

    Idę w szyderę tam gdzie Ty odwracasz kota ogonem, idziesz w opary absurdu i
    manipulację zamiast odpowiedzieć w prost na pytanie. Przedstawiony temat
    jest prosty i pokazuje wprost jak działa pispaństwo, tj. jacy ludzie są
    przy władzy, jak marnują nasze pieniądze w imię walki z rzekomym lewactwem
    ratując nas rzekomo przed zagładą.

    > A poza tym wróciłem z urlopu i nadrabiam. A e-bikami bylismy w górach na
    > co zwykłym rowerem to bym sie nie odważył.

    Ja zaś dorwałem pierwszy raz od lat gierkę która mnie wciągnęła, Oxygen Not
    Included. Polecam. :P

    --
    Pozdor
    Myjk