  • Data: 2019-08-13 10:49:47
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zastanow sie o jakich pieniadzach w skali panstwa mowisz. Poltora miliona. I co z
    tego ze sprzedali za mniej. Ale nie ukradli. Tam jest licytacja. Za to ze wyjebali
    jakiegos komucha warto bylo by zeby przez dwa lata nic nie sprzedali. Z jednej strony
    powinienem byc wdzieczny ZSRR, PRL itd bo przez szescdziesiat lat nikt do mnie
    strzelal, nie wylapywal w lapankach, nie palil mna w piecu. Z drugiej strony za to co
    zrobili po wojnie rozgrzany z jednej strony pret w dupe to troche dla czerwonej bandy
    za malo. Dol z wapnem i podcinanie sciegien byly by w sam raz. A nowi tylko
    wyrzucili. Jakos jedynego na zbity pysk wywalonego pierwszego polskiego rzadu w
    ktorym premierem byl Olszewski nie widzisz. A jakiegos parszywego komucha ci szkoda.