    From: M <M...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Moje przeboje z klientem
    Date: Mon, 31 May 2010 08:56:05 +0200

    Bartosz Augustyniak pisze:

    > Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Co kto lubi, ale jak epkipa jest znośna to po co ryzykować zmiane na
    > gorszą ?
    > Przy zmianach ekip też mnóstwo dodatkowych problemów, przekazywanie
    > placu budowy, zakresu prac itp

    Wtedy dochodzą problemy integracyjne - tzn. inwestor musi myśleć o tym,
    by w jednym etapie zrobić tak, by w następnym dało się to wykorzystać.

    Dlatego jeśli jest jedna ekipa to

    1. etapy prac (jasno wyszczególnione co i kiedy)
    2. żadnych prac z kolejnego etapu zanim nie zostanie zakończony poprzedni
    3. budowa wymaga od inwestora dyscypliny (co widać na przykładzie Screama)

    M.