    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Myjka wysokociśnieniowa parametry
    Date: Mon, 15 Apr 2013 23:27:14 +0200

    news:23eda6cb-6a7b-47b2-af7d-bba56a9de15a@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 20:04:45 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor
    napisał:

    >Karchery serii 5 mają własnie wydajność w granicach 460 litrów/godz
    >Myjnie samochodowe samoobsługowe mają wydajność 11 litrów/min więc 6 l/min
    >w amatorskiej myjce to nie najgorzej myślę

    Robilem wiele prob roznymi myjkami. Te najtansze myja i moga robic wrazenie
    na kims kto z myjkami do czynienia wielkiego nie mial. Jednak proba wyprania
    dywanu konczaca sie po dwoch godzinach i mycie podjazdu rowniez dwie godziny
    studzi niestety emocje. Samochodu nie da sie tym umyc skutecznie. Sam mam HD
    6/15 i ze tak powiem jestem zadowolony. To nie do konca jest tak jak Adam
    pisze, ze w czasie mycia brodzi sie w blocie bo leci wiecej wody. Samochod
    po prostu obskoczy sie w dziesiec minut z nakladaniem piany, czekaniem i
    plukaniem wlacznie. Stajesz wciskasz lance - chwila i bok umyty. To samo z
    drugiej strony. Kostka? Nie zastanawiasz sie, nie sprawdzasz, tylko jedziesz
    przed siebie. Nie lejesz bez sensu wody, tylko krok po kroku idziesz bez
    zatrzymywania sie. Nie sprawdzasz, bo wiesz, ze jest czysto. Myjka o malej
    wydajnosci lejesz wode w to samo miejsce strumien przy strumieniu, bo
    inaczej po prostu sie nie da. Wiecej wody wyprodukujesz myjka o malej
    wydajnosci niz myjka o duzej wydajnosci. Ktos kto myl taka myjka wie co sie
    czuje w reku po pol godzinie mycia.
    To w sumie tyle. Nieprzekonanych sie nie przekona, bo uwazaja, ze skoro
    myjka daje 150 bar to to samo co 150 bar w myjce dziesiec razy drozszej.
    Takie zycie. Oczywiscie, ze nie wszyscy potrzebuja myjek profesjonalnych. Mi
    glownie chodzi o to zeby zwrocic uwage, ze wybiorcze cyfry na pudelku w
    zaden sposob nie daja sie porownac uzytkowo.

    Pozdro.. TK