  • Data: 2013-04-17 23:11:03
    Temat: Re: Myjka wysokociśnieniowa parametry
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 kwietnia 2013 22:50:37 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Wez tylko pod uwage, ze wezem wydajnosc masz duzo wieksza, myjki amatorskie
    >
    > maja ograniczenia nawet do pieciu minut ciaglej pracy.
    Ta moja podobno 2 godz. Jak bedzie obaczym;)

    > Segment marketowy oddzielony jest nie od dzis.
    Ale przedstawiciele Karchera jakś rewolucję obiecuja jak kumpel gadał. Zmiana
    strategii itp. Pewnie i Tobie to oznajmią
    >Myjki K dwa cos tam nie
    >
    > kupisz w poza marketowym kanale dystrybucji. To paradoksalnie calkiem dobre
    >
    > myjki jesli chodzi o niezawodnosc, ale takie parametry jak wydajnosc przy
    >
    > zachowaniu cisnienia pozostaja w segmencie cenowym dwiescie z kawalkiem. W
    >
    > sumie nadaja sie tak naprawde do mycia roweru, grilla i kosiarki. Rzecz
    >
    > jasna samochod tez da sie tym umyc ale przy uzyciu szczotki i wiadra z
    >
    > szamponem, czyli troche wiecej jak waz ogrodowy. Calkiem fajna super
    >
    > amatorska myjka.
    http://tugazetka.pl/biedronka/2013.04.18.ogrod/8550,
    Myjka,wysokocisnieniowa
    W "mojej" biedronce dostali 7 szt jak mi dzisiaj sprzedawczyni powiedziała;).
    Jutro rano wystawiają;)