  • Data: 2013-04-17 16:26:42
    Temat: Re: Myjka wysokociśnieniowa parametry
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 23:27:14 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Robilem wiele prob roznymi myjkami. Te najtansze myja i moga robic wrazenie
    >
    > na kims kto z myjkami do czynienia wielkiego nie mial. Jednak proba wyprania
    >
    > dywanu konczaca sie po dwoch godzinach i mycie podjazdu rowniez dwie godziny
    >
    > studzi niestety emocje. Samochodu nie da sie tym umyc skutecznie. Sam mam HD
    >
    > 6/15 i ze tak powiem jestem zadowolony.
    Podsumowanie:
    Po przejrzeniu internetu;)) zmówiłem taka:
    http://lavor.pro-sales.pl/index.php?page=shop.produc
    t_details&flypage=flypage.tpl&category_id=1&product_
    id=83&option=com_virtuemart&Itemid=90,
    Cena ok 700zł(minu 5% za płatnośc karta w necie więc wyjdzie mnie 665zł)ludziska
    chwalę te myjki

    Z Kartchera zrezygnowałem bo
    - nie lubię płacić za logo
    -dużo negatywnych opini w sieci o myjkach Karchera seri K(modeli poniżej 1500zł)
    -seria HD Karchera to nieakceptowalny dla mnie poziom cenowy
    "Każdemu wg. potrzeb";)
    Myjka w piątek powinna być u mnie więc w weekend dam znać jak się sprawuje;)