  • Data: 2013-04-17 22:50:37
    Temat: Re: Myjka wysokociśnieniowa parametry
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ae7a45ef-600b-4cfb-b7a8-

    >Trudno się nie zgodzić. Ale nie wyobrażam sobie abym myjka dłużej jak 30
    >minut mył co am do zmycia skoro teraz wężem maks 20 >min mi schodzi.

    Wez tylko pod uwage, ze wezem wydajnosc masz duzo wieksza, myjki amatorskie
    maja ograniczenia nawet do pieciu minut ciaglej pracy.

    >Gadałem z kuplem co karcherem handluje i podobno jakas rewolucj ma byc.
    >Maja oddzielić linie marketowe od "zwykłych"itp. Cuda >na kiju mu
    >obiecywali-widać sprzedaż im siada.

    Segment marketowy oddzielony jest nie od dzis. Myjki K dwa cos tam nie
    kupisz w poza marketowym kanale dystrybucji. To paradoksalnie calkiem dobre
    myjki jesli chodzi o niezawodnosc, ale takie parametry jak wydajnosc przy
    zachowaniu cisnienia pozostaja w segmencie cenowym dwiescie z kawalkiem. W
    sumie nadaja sie tak naprawde do mycia roweru, grilla i kosiarki. Rzecz
    jasna samochod tez da sie tym umyc ale przy uzyciu szczotki i wiadra z
    szamponem, czyli troche wiecej jak waz ogrodowy. Calkiem fajna super
    amatorska myjka.

    >Właśnie to mnie najbardziej w.....a. Głupi nawijak do węża czy jakiś
    >schowek na akcesoria itp

    Ja celowo nie bralem nawijaka. To jest niby fajny gadzet, ale do pracy i tak
    trzeba rozwinac caly waz, bo cisnienie mocno spada i ktory jest dluzszy i
    nie koniecznie potrzebny.

    Pozdro.. TK