    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Myjka wysokociśnieniowa parametry
    Date: Wed, 17 Apr 2013 21:56:08 +0200

    news:a26e12a9-b21c-4c32-80e3-

    >Podsumowanie:
    >Po przejrzeniu internetu;)) zmówiłem taka:
    >http://lavor.pro-sales.pl/index.php?>page=shop.prod
    uct_details&flypage=flypage.tpl&category_id=1&produc
    t_id=83&option=com_virtuemart&Itemid=90,
    >Cena ok 700zł(minu 5% za płatnośc karta w necie więc wyjdzie mnie
    >665zł)ludziska chwalę te myjki

    Z doswiadczenia wiem, ze kazda myjka da sie chwalic. Stopien zauroczenia
    zalezy od doswiadczenia. Amatorsko kazda myjka robi wrazenie. Mialem kiedys
    klienta ktory jakosc myjki sprawdzal palcem u wylotu lancy. Bylem prawde
    mowiac bardzo zdziwiony, ze takie rzeczy moga komus do glowy przyjsc, bo to
    jak sprawdzanie kosiarki wsadzajac reke pod spod. Skad u faceta takie
    pomysly? A no mial doswiadczenie chlopina. Bardzo sie zdziwil, kiedy myjka K
    5.20 malo nie zerwala mu paznokci. To byl chyba jego pierwszy kontakt z
    czyms co mozna nazwac myjka.

    >Z Kartchera zrezygnowałem bo
    >- nie lubię płacić za logo
    >-dużo negatywnych opini w sieci o myjkach Karchera seri K(modeli poniżej
    >1500zł)

    Osobiscie mialem tylko jedna reklamacje na Karchera i to na model wlasnie HD
    6/15. Jak sie okazalo facet po skonczonej robocie zostawial myjde nie
    oprozniajac jej przez wcisniecie lancy. Myjka po prostu stala z cisnieniem
    250 bar przez pare dni. Koszt wymiany zaworu 60 zyli. Ten sam facet mial
    wczesniej myjke Makita nie pamietam modelu, ale zaplacil za nia 1500zl z
    wlasnego wyboru. Kiedy sprobowal 6/15 stwierdzil, ze te sama robote robi dwa
    razy szybciej i nie spodziewal sie, ze taka roznica moze byc. Fakt myjka
    6/15 to mocny sprzet, niestety dwa razy drozszy, ale w jego przypadku to
    wydatek uzasadniony. Zamiast myc trzy godziny, myje poltorej.

    -seria HD Karchera to nieakceptowalny dla mnie poziom cenowy

    I wcale sie nie dziwie. Gdybym mial zaplacic za nia tyle co wynika z cennika
    to napewno bym jej nie kupil. To bardzo dobra myjka rowniez do zastosowan
    domowych, tylko cena malo domowa. Nie chodzi o to ile kosztuje, tylko o
    porownanie. Pracujac ta myjka tak naprawde wie sie co to jest myjka. Podobne
    parametry ma myjka Adama i kosztuje polowe. Mysle, ze do zastosowan domowych
    to super sprzet. Myjki profesjonalne praktycznie nie maja ograniczej czasu
    pracy. Kiedy wcisnie sie lance to prawie nie slychac myjki, tylko strumien
    wody. Odwrotnie jest w przypadku tanszych myjek. A im wyzsze obroty tym
    sprzet szybciej sie zuzywa. Pilnuj by nie przekroczyc zalecanego czasu
    pracy.

    >"Każdemu wg. potrzeb";)
    >Myjka w piątek powinna być u mnie więc w weekend dam znać jak się
    >sprawuje;)

    Tu trzeba miec porownanie, bo sprawowac to sie bedzie, nie ma co.
    Nie chcialem nic Ci sugerowac wczesniej, bo wszelkie sugestie jakos zle sie
    koncza. W kazdym razie mam zadowolonych klientow po zakupie myjek Stihla.
    Jak dla mnie w wydaniu amatorskim ergonomia bije Karchera na leb. Karcher
    poszedl w dziwnym kierunku designerskim. Dzisiejsze ich myjki to jakas
    pomylka. Trudno odmowic im jakosci, ale brak przemyslanych uchwytow jak w
    seriach HD jakos trudno wytlumaczyc. Niedlugo zrobia myjke wygladajaca jak
    telewizor z kompletnie niezrozumialymi ksztaltami. Taki widac rynek
    dzisiejszy, ze wazniejsze sa malowane plasticzki niz przemyslana ergonomia,
    czego nie mozna odmowic Stihlowi w tym segmencie, czy Twojej myjce.

    Pozdro.. TK