    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 17 Apr 2013 13:16:33 -0700 (PDT)
    <kkmuon$cco$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Myjka wysokociśnieniowa parametry
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 kwietnia 2013 21:56:08 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Osobiscie mialem tylko jedna reklamacje na Karchera i to na model wlasnie HD
    >

    > I wcale sie nie dziwie. Gdybym mial zaplacic za nia tyle co wynika z cennika
    >
    > to napewno bym jej nie kupil. To bardzo dobra myjka rowniez do zastosowan
    >
    > domowych, tylko cena malo domowa. Nie chodzi o to ile kosztuje, tylko o
    >
    > porownanie. Pracujac ta myjka tak naprawde wie sie co to jest myjka. Podobne
    >
    > parametry ma myjka Adama i kosztuje polowe.
    Hd to zde 3 tysie myjka Adam połowe tego jakoś tak to wychodzi
    Mysle, ze do zastosowan domowych

    > to super sprzet. Myjki profesjonalne praktycznie nie maja ograniczej czasu
    >
    > pracy.
    Trudno się nie zgodzić. Ale nie wyobrażam sobie abym myjka dłużej jak 30 minut mył co
    am do zmycia skoro teraz wężem maks 20 min mi schodzi.

    > Tu trzeba miec porownanie, bo sprawowac to sie bedzie, nie ma co.
    >
    > Nie chcialem nic Ci sugerowac wczesniej, bo wszelkie sugestie jakos zle sie
    >
    > koncza.
    Wiem, wiem.,
    Pamiętam watek który Adam zapodał ze dwa lata temu chyba. Pisał budżet ma 600-700 ,
    dyskusja była długa, sugestii sporo i kupił karchera za 1700 chyba.
    >W kazdym razie mam zadowolonych klientow po zakupie myjek Stihla.
    W którymś markecie maja tego pełno w tzw "promocji" ale nie po drodze mi akurat tam
    było

    > Jak dla mnie w wydaniu amatorskim ergonomia bije Karchera na leb. Karcher
    >
    > poszedl w dziwnym kierunku designerskim. Dzisiejsze ich myjki to jakas
    >
    > pomylka. Trudno odmowic im jakosci, ale brak przemyslanych uchwytow jak w
    >
    > seriach HD jakos trudno wytlumaczyc.

    Gadałem z kuplem co karcherem handluje i podobno jakas rewolucj ma byc. Maja
    oddzielić linie marketowe od "zwykłych"itp. Cuda na kiju mu obiecywali-widać sprzedaż
    im siada.
    >Niedlugo zrobia myjke wygladajaca jak
    >
    > telewizor z kompletnie niezrozumialymi ksztaltami. Taki widac rynek
    >
    > dzisiejszy, ze wazniejsze sa malowane plasticzki niz przemyslana ergonomia,
    Właśnie to mnie najbardziej w.....a. Głupi nawijak do węża czy jakiś schowek na
    akcesoria itp

    > czego nie mozna odmowic Stihlowi w tym segmencie, czy Twojej myjce.
    Po0żyjemy zobaczymy
    Na razie okazało się że kupiłem 2 szt myjki:)
    Portal na "A" jakąs rewolucje wprowadził, nowy wygląd strony, nowe funkcjonalności
    itp i chcąc kupic jedną kupiłem dwie;)
    własnie ze sprzedawcą prostuje temat.